2016. 05. 08.

Új csillámpóni a láthatáron

Ciao a tutti!
Sziasztok!

*megkocogtatja a poharát, megköszörüli a torkát*

Amint látjátok, egy újabb csillámpónival bővült a csapat. Bizonyára sokan hallottátok már a nevemet különböző próbálkozások kapcsán, leginkább Leah Hope Eastbrook és Lia Searson formájában.

Mit kell tudni rólam? Egy huszonéves, elméletileg felnőtt, gyakorlatilag nagyra nőtt óvodás lány vagyok, a Zeneakadémia falai között tengetem mindennapjaimat. Olaszországban lenne a helyem, mert imádom a napbarnított bőrű, rejtélyesen sötétbarna szemű, fiatal operaénekeseket, a kultúrát, a nyelvet, a pizzát, a kávét, a tengerpartot, a klímát és a pörgő életstílust. Állatbarát, zeneimádó, mosolygós és tűzrőlpattant vagyok, ami a szívemen, az a számon. A saját gondolatmenetembe is képes vagyok belezavarodni, könnyen leblokkolok, és olyankor össze-vissza zagyválok minden hülyeségről. Rajongok a teáért, éjszakai bagoly vagyok, ebből adódóan egyáltalán nem vagyok egy korán kelő típus, akadnak dinka pillanataim, szeretek egyedül lenni, és ha mindez még nem lett volna elég, megtaláltok a személyes blogomon.

A lényeg a lényeg: nagyon örülök, hogy a csapatba tartozhatok, és igyekszem a közeljövőben aktívan ajánlani a ritkaságokat.

That's all for now.

Hatalmas teletabi ölelés,
Lia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése