2016. 05. 09.

Új kalóz a fedélzeten

SZIASZTOK!

Én lennék az új kalóz, ami amúgy nem tudom, honnan jött, de olyan menő. Szóval a becses nevem Maffia, nagyon remélem, hogy ismerősen cseng, mert múltkor jöttem rá, mekkora celeb vagyok. :D Na, viccet félredobva, két blognak vagyok a tagja (vagyis most már báromnak), az egyik egy blogmagazinszerűség, a Kaktuszfa, a másik pedig a tényleg nagyon ismert Dare to Dream, ahol kritikákat szoktam írogatni. Most pedig felvettek ide, tehát itt is boldogíthatom a népet. Igyekszem aktívkodni, és igényesebbnél igényesebb blogokat posztolni minél gyakrabban.
Magamról talán annyit, hogy lány vagyok, 170 centi és 40-es a lábam, csak mert ezek a legfontosabb adatok. :D
Hamarosan találkozunk, akkor tényleg valami értelmeset fogok posztolni, ígérem.

MAFFIA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése