2016. 05. 19.

Új blogger a csapatban


Sziasztok!

N. Chloe Bowden vagyok, és újfent én is az oldal egyik szerkesztője lettem, amit hálásan köszönök a csapat többi tagjának. :) Akkor most áttérek rám, mert valószínűleg nem sokan ismertek, és ez a bejegyzés most rólam szól. #nemvoltvicces
16 éves vagyok, nyáron lesz négy éve, hogy felfedeztem a bloggervilágot, és három éve annak, hogy a bloggert használom. Jelenleg egy blogom van, ami még ugyan nem aktív, de majd annak is eljön az ideje. Amúgy meg tipikus tinédzser vagyok, fura ízléssel, és hatalmas olvasás-mániával küszködök. Szóval, ha esetleg keresnétek, megtalálhattok a blogomon, és lényegében majdnem minden internetes oldalon.
Holnap érkezek az első ajánlómmal, legyetek résen ^^

Ölelés, Chloe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése