2016. 04. 28.

Engedj el!

A történetről:
„"Nehéz megbánni, hogy szerettem őt, nehéz elfogadni, hogy elveszítettem őt, de mindent egybevéve az a legfájdalmasabb, hogy el kellett engednem.." – Deonna Darling

"Ez csak… ennek csak így kellett lennie. Csak láttam Őt az utolsó percekben, szemében a fájdalmat és ez még jobban tönkre tett engem!" – Zayn Malik”

Miért ajánlom?
Nem tudom, hogy ki emlékszik még Ever nevére, de én is csak nemrég találtam meg a könyvjelzőim között a blogját. Mikor először olvastam, már akkor megfogott, noha nem a legvidámabbról történetről van szó, de a maga módján igen különleges. Egyből beszippantja az olvasót – legalábbis velem ez történt –, és mire észbe kap, már a blog végére is ért. A legjobbat a végére hagytam: Zayn. (Oké, Zayn imádatomat nem most fogom kiélni, különben kapnék a fejemre). Azt azonban, hogy ő milyen szerepet tölt be a történetben, azt nem szeretném elárulni, mert azzal a legnagyobb csattanót lőném le. Egyeseket talán sokkolni fog, mások talán rájönnek, hogy mi történt vele, mint ahogy zseniális személyem is. Egy szó, mint száz én mindenképpen ajánlom bárkinek.



xx Merci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése