2019. 03. 30.

Ötödik blogszülinap

Hey babes!

El sem hiszem, hogy ez a poszt is eljött, ugyanis tegnap (03. 29.) volt öt éve, hogy megnyilt a blog. Egyrészről már az meglepő, hogy én még itt vagyok és blogolok, hát még az, hogy kitartottam egy ötlet mellett, és nem vetettem el ennyi idő után sem. Mostanában elég sokat szövegeltem itt, meg az előző szülinapi posztokban is, úgyhogy annyira nem szerettem volna szaporítani a szót, de akkor is köszönöm annak, aki itt volt/van/lesz, nem csak a blogon, de a bloggeren is. 90.000+ megtekintés, 138 feliratkozó, 140 komment, és sok-sok szeretetet, nekem pedig ezek hihetetlenül nagy számok. Csak annyit tudok mondani, hogy most már biztos nem hagyom veszni a blogot, amíg lesz még mit kirakni, addig lesz JBT is. Emellett ez picit más téma, de ha már én is több mint éve rontom itt a levegőt, meg most már a blog is, írtam egy cikket a személyesebb blogomra a bloggervilágról, meg arról, hogy én hogyan álltam eddig hozzá, ITT tudtok belesni. 

Love, Lyla, aki egy adag konfettit dob mindenki nyakába ♥️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése