2016. 02. 22.

Love & Music

Sziasztok!
Bármennyire is kerestem ennek a blognak a fülszövegét, nem találtam, lehet, hogy vaksi vagyok, ezért a prológus elejéből hoztam egy kis részletet kedvcsinálónak.
Prológus:
„Mindannyian egyetlen egyetemes igagazsággal szembesülünk, akár akarjuk akár nem.
Azzal, hogy egyszer minden véget ér. Bármennyire is vártam a mai napot, épp annyira féltem a lezárásától. Ma végleg véget ér a nyár, és életem könyvében lezárul egy fejezet. Közeli barátaimtól válok el, és mindez elkerülhetetlen.
Elbúcsúzom a jól ismert dolgaimtól, azoktól amiket megszerettem az ittlétem során. Tovább kell lépnem, de az elszakadás, mindig fáj. Vannak itt, akik olyannyira része lettek az életemnek, hogy mindig velem lesznek bárhol is járjak.
Tovább kell lépnem, de ez a tovább lépés vissza a múltamba lesz, ahol ígéretet tettem évekkel ezelőtt valakinek.”

Miért ajánlom?
Más, mint a többi fanfaction. A lány, nem utálja a bandát, és nem egy koncerten találkozik a fiúkkal, vagy éppen nem önti le kávéval a leendő szerelmét. Akkor mégis miben különbözik a többitől? Abban, hogy Hannah testvére álmát akarja valóra váltani, és ennek érdekében mindent megtesz. De ez közel sem olyan egyszerű, mint azt bárki hinné. Megéri mindent kockára tenni a zenéért, még akkor is, ha ezzel elveszíted azt, akit a legjobban szeretsz? Vagy küzdesz érte, hogy ne kelljen választani? Te hogy döntenék Hannah helyében?





xx Merci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése