2015. 11. 15.

Feljegyzések

Sziasztok!

Elég régen érkezett ajánló, de ezt most pótolom. Hogyan is ismerkedtem meg ezzel a bloggal? Már sokszor láttam különböző csoportokban, Netty történetes blogján mint társoldal, meg még sok helyen. Azonban tegnap a fent említett személy megjelölt facebookon egy kommentben, ahol az írónő a sorozat folytatásához keres trailer készítőt. Megtetszett a történet, elvállaltam és meg is csináltam a videót. Így kedvet is kaptam a befejezett blogja olvasásához. Aztán íme, itt írom ezt a bejegyzést eme csodálatos, magával ragadó történetről, amit mindenkinek ajánlok, aki egy kis kikapcsolódásra vágyik.

Részlet a 2. fejezetből:
"- Hm Szöszi, ez egy meglehetősen szép darab – pörgette meg mutatóujján az egyik piros, csipke bugyimat. - Azonnal tedd le! – förmedtem rá és már reflexszerűen megindultam felé, mikor a szigszalag emlékeztetett arra, hogy nem mehetek oda. - Gyere és vedd el! – provokált szemtelen mosollyal az arcán. - Akkora seggfej vagy! - Ezt már tegnap elsütötted… ohó, ebben is el tudlak képzelni – emelt fel diadalittasan egy újabb fehérneműt. - Megöllek! – sziszegtem."

 Miért ajánlom?

Egy nem éppen sablonos szerelmi történet két fiatalról, akik különleges módon ismerkedtek össze. Egy munka alkalmával. A főszereplővel könnyen azonosulhatunk, és a srácba az első pillanattól beleszeretünk. Az író stílusáról már ne is beszéljünk, hiszen az is csodálatos, ahogy az egész alkotás. Még hozzátenném, hogy a helyszín se mindennapi, hiszen hány blog alkalmával találkozhatunk Törökországgal? Talán egyel sem. Egészen idáig. Egyszerűen beleszerelmesedtem a történetbe, a végén megsirattam és várom már Noami újabb alkotását, a Winter Notest.



Ha kellemes időtöltést szeretnél egy magával ragadó történettel, akkor uccu neki!

All the love xx
Barby



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése