2017. 04. 01.

Niitaabell Világa

Részlet Papp Dóra - Tükörlelkek c. könyvének értékeléséből:
"Nos, miután kicsit összeszedtem magam az előző érzés után, meg kell mondanom, hogy büszke vagyok. Nagyon büszke vagyok a magyarokra, hogy ilyen csodát tudnak alkotni. Büszke vagyok Papp Dórára, hogy a gondolatait papírra merte vetni, nem is akárhogyan."

Miért ajánlom?
Drága könyvmolyok, akik hirtelen nem tudtok mit olvasni, újabb blogot hoztam nektek. Niitaa nagyon tehetséges kritikus, bőven kifejti a véleményét, sokféle stílusban olvas, így mindenkinek ajánlom figyelmébe. Továbbá olyan rovatot vezet, amiben más könyvmolyokkal is igyekszik megismerkedni, sőt, ezt nekünk is bemutatja a Moly Name Tag  - Kit rejt a nickname? keretei között, ami rettentő kreatív és kedves tőle.


All the love xx
Barby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése