2016. 03. 14.

100 feliratkozó, Lyla, szeretet és egyszarvú

Hey darlings!

Kicsattanó boldogsággal pötyögöm ezeket a sorokat és nagyon hálás vagyok, mert a JBT elérte a 100 feliratkozót! Ennek örömére úgy gondoltam, hogy összefoglalom, mi történt eddig a blog majdnem két éves pályafutásán, hogy jutottunk el idáig. Unalomért nem vállalok felelősséget!

A Jó blogok tárháza 2014 márciusának utolsó napjaiban nyitotta meg kapuit, azzal a szándékkal, hogy kicsit több elismerést kapjanak azok az oldalak, amik meg is érdemlik (meg hát ilyen, ha túl sok szabadidőd van a tavaszi szünetben). Egyedül találtam ki az ötletet, de nagyon nagy segítségemre volt benne Lusie K. Grotte, aki nem csak, hogy az elképzelésemet támogatta, de az oldal első fejlécét is neki köszönhettem. Ezután sokáig egyedül tevékenykedtem, hol sok, hol kevés lelkesedéssel, de haladtam a blogokkal, megpróbálva a világuralmam mellett kissé segíteni is. 2014 szeptemberében lett új kinézet a blogon, akkor Khyira állított össze nekem egy egyszarvúan csodálatos designt. Novemberben Kinga segítségével meghirdettem az első szerkesztőfelvételt, ahol sajnos nem sikerült megfelelő embert találni, úgyhogy egyedül folytattam. A blog első szülinapja előtt nem sokkal csatlakozott hozzám Ropi. Egy ideig aktívan tevékenykedett nálam (próbált volna nem), aztán eljött a nyár. Új designt is kapott az oldal, mielőtt Rina és Lexi belépett. Én utána otthagytam a Blueberriest, meg volt egy olyan időszakom, ahol nem éreztem jól magam. Júliusban egy tábor miatt nem voltam gépközelben, aztán augusztusban egyedül folytattam. Tiszta lap, új kinézet, és az akkor a nagyjából hetven blogból letöröltem negyvenet, mert elég sok nem volt aktuális és/vagy nem érdemelte meg (meg gonosz vagyok). Új rendszert is bevezettem, a régi alapján csak tíz kategória volt, most meg a címkék alapján egyszerűbb besorolni és keresni is (persze, mivel én találtam ki, a régi is nagyon jó volt csak az új jobb). Ezután, októberben felvettem Barbit, aki pozitív energiát, jókedvet és hihetetlen mennyiségű lelkesedést beleadva blogolt, úgyhogy feldobta az oldalt (haha, nem). 2016 örömére csatlakozott Merci őzsenialitása, Bells, aki bevezette nálunk a sportblogokat és Smiley, akitől még nem sok mindent láttatok, de amint több ideje lesz, ő is aktívkodik. Így van négy csodálatos kis rabszolgám, akik elvégeznek minden munkát, én meg élvezem, hogy szeretitek a blogunkat. Na jó, nem. Majd igyekszem többet fent lenni. (A többiek nevében is hozzáteszem: nem leszek, de jól hangzik).

Nem tudom, hogy ezt most miért foglaltam így össze, csak beszédhiányom van, de nem baj. Ha van még kérdésetek a kulisszatitkainkról, nagyon szívesen válaszolunk (vagy nem), és nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönjük minden tündérkének, aki feliratkozott, ti vagytok a legjobbak! Nagyon nem szoktam ilyet és kimerítitek Lyla teljes tartalékait, de szeretet-rohaaam!

Love, az egyetlen ördögi, utánozhatatlan és zseniális Lyla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése