2015. 12. 26.

Winter Notes (Feljegyzések)

Sziasztok!
Egy újabb ajánlót hoztam nektek, mégpedig egy olyan személy blogjáról, akinek már van kint nálunk története, mégpedig ennek a "sorozatnak" az első része, a Summer Notes, ami szintén egy nagyszerű műalkotás.

Részlet a 6. fejezetből:

"– Te komolyan megütöttél?
- Te meg megcsókoltál! – vetettem ellen, mire persze a srác arcára kiült egy fülig érő vigyor.
- Tudom, hogy élvezted! –kacsintott. – Különben pedig, határozottan emlékszem, hogy kettőnk közül én vetettem véget a dolognak…
- Mert én egész egyszerűen sokkban voltam!
- Hiába, piszkosul jól csókolok – villantott rám egy ártatlan mosolyt a fiú."

Miért ajánlom?

Mert ismét egy nagyszerű történetet olvashatunk Naomi L. Price tollából, méghozzá egy különleges történetet, három tanulóról, barátokról, lakótársakról. Az író úgy adja át a történéseket, mintha mi is a részese lennénk Hanna, Szabi és Theo életének, szinte ott vagyunk a dolgok kellős közepében. És, miért csak most tettem ki? Bár már olvastam az első két fejezetet korábban, mint azt Naomi publikálta volna, csak most felelt meg a követelményeknek, de ma megjelent az ötödik rész is, így nyomom is a közzététel gombot!



Mindenkinek ajánlom, aki egy könnyed, szerelmes történetet akar olvasni!

All the love xx
Barby

2 megjegyzés:

  1. Drága Barby!
    Nagyon szépen köszönöm ezt a meglepetést, elképesztően feldobtad vele a napomat! Nagyon boldog vagyok, hogy ezt a történetet is megfelelő színvonalúnak találtad a blogotokra, ennél nagyobb elismerést nem is kaphattam volna! :)
    További jó blogolást Nektek! <3
    Naomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, igazán nincs mit, hiszen megérdemled. Boldog karácsonyt! Örülök, hogy meglepetést tudtam vele okozni :) <3

      Törlés