2015. 10. 28.

Bemutatkozás, avagy társszerkesztő találtatott

Sziasztok!

Nem is tudom, mit mondhatnék. Először is talán, meg szeretném köszönni Lylának, hogy engem választott erre a posztra, és megfelelőnek talált erre.
Hogy mikor kezdtem el ezt az egész blogolósdit? Lassan másfél éve, és őszintén, örülök neki, hogy így rátaláltam, mivel  nem egy barátra tettem szert ezáltal, köztük Lylára is. Jelenleg két futó történetem van, az Édes élet című gimis, romantikus és a Finding Each Other, ami egy Zayn Malik fanfic. Továbbá most készülök egy könyvkritikás blogot indítani, aminek a Kitablar nevet adtam.
Igyekszem eközben minél több, mások által írt sztorit is olvasni, és ha tényleg tetszik, akkor azt megosztani veletek.
Ennyi lenne... Nem tudom, mit kéne még mondanom magamról.

All the love xx
Barby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése