2015. 08. 13.

Tiszta lappal

Sziasztok!

Igen, újra itt vagyok, és itt a JBT is. Nagyon sajnálom, hogy ennyire hanyatlásnak indult a blog, és tisztességes bejegyzés is hónapokkal ezelőtt volt, közben pedig egy designcsere volt, új szerkesztők, aztán teljesen eltűntem. Eredetileg teljesen be is akartam zárni, aztán egyre csak nyíltak az újabb csodás blogok, így úgy döntöttem, én is folytatom az igényes oldalak kiemelését, hirdetését. 

Tehát visszatért a Jó blogok tárháza, ezúttal megint egy új kinézettel (amivel rengeteget dolgoztam, remélem elnyeri tetszéseteket), illetve egyéb újításokkal. Mint észrevehettétek, eléggé megfogyatkoztak a bejegyzések, jelenleg azt hiszem tizenegy van kint. Ennek az az oka, hogy az összes posztot visszaállítottam piszkozatba, majd kitöröltem kb. negyvenet (mindegyik blogot megnéztem, és ha már hónapok óta nem volt friss, törölve lett, nem foglalkoztak vele, vagy csak szimplán nem felelt meg a feltételeknek, töröltem). A megmaradtak közül még piszkozatban van kb. húsz, azokat még átírom, aztán szép lassan visszakerülnek a blogra. Az oldalakat a kategóriákkal megszűntettem, helyettük vannak a címkék, ahová több mindent is meg tudok jelölni, nem csak a tíz korábbit. Csak kiválasztjátok, hogy milyen blogot kerestek, a linkeket pedig az adott bejegyzés végén találjátok. Emellett a posztokban a vélemény helyett csak összefoglalom, hogy miért ajánlom, és a különlegességeket írom le, tehát picit ott is módosítottam.
Amit még megemlítenék, hogy nem egyedül szeretném csinálni, így FOLYAMATOS SZERKESZTŐFELVÉTELT hirdetek, részletek a linken. Szeretném, ha legalább öt-hat ember dolgozna mellettem a blogon. Amíg nem leszünk többen, és nem leszek kész a régebbi bejegyzésekkel, addig nem lehet blogokat ajánlani, így egyelőre a chat sincs kint, de amint kint lesz a többi poszt, és elkezd a JBT rendesen működni, kirakom. 

Remélem sokan jelentkeztek, illetve élvezni fogjátok az újdonságokat!
Puszi: Lyla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése