2019. 03. 01.

Újdonságok

Hello again, babes!

Rég nem jártam erre, ahogyan a többiek se, és sokat kellett agyalnom azon, hogy ez az elköszönő, vagy az újranyitó életjel legyen, pedig a cím az üres bejegyzéssel már itt pihent egy ideje. Mindig február környékén rendezgetem a blogjaimat, így a JBT is általában máriusban támad fel hamvaiból - de ez sajnos tavaly elmaradt. Most pedig elgondolkoztam, hogy szeretném-e folytatni a blogot, amire nem tudtam egyértelmű választ adni. Az is megfordult a kis buksimban, hogy már nem, és akkor ideje lenne rendesen elbúcsúzni, mert sokat megélt már az oldal, de végül rájöttem, hogy nincs szívem elengedni. (És egy facebookos beszélgetés miatt már január eleje óta motoszkált ez a gondolat a fejemben). Ebben az esetben pedig ideje életet lehelni bele, és foglalkozni vele. 



Mikor 2014-ben belekezdtem a blogba, nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig ki fog tartani, akkor is, ha bőven volt kihagyás. Jelenleg hetvenhárom bejegyzés publikus, de összesen több mint kétszáz blog került már ki, csak az új kezdet miatt megint átnéztem őket, és az inaktívak lekerültek. Ezentúl igyekszem kéthavonta átnézni, hogy a kitett oldalak közül mindegyik elérhető, egyik sem zárt be, és frissítem a képeket is (ez most még nem történt meg mindenhol). Egyébként nagyon örültem, mert így is rengeteg blog maradt, amit befejeztek, és akad olyan is, ami ennyi idő után aktív maradt. Végül azért is döntöttem úgy, hogy folytatom a JBT-t, mert még mindig sok oldal van, ami megérdemli, hogy olvassák, én pedig nagyon szívesen ajánlom ezeket minenkinek.

Most pedig az újdonságokról. Az első, és legfontosabb, hogy egyedül fogom folytatni. Közös döntés volt, mert a többiek közül már senki nem blogol és olvas rendszeresen ebben a körökben, de mindannyian nagyon támogatnak ebben. Szóval először is köszönöm nekik, hogy ennyi ideig kitartottak. Barbi volt az első, aki csatlakozott, mindig lelkesen keresett újabb és újabb oldalakat, és nélküle nem tartana a blog ma itt. Maffia szintén rengeteget segített, ahogyan Amaya is, az újdonságok kitalálásában is mindig résztvettek. Merci már rég nem tagja a csapatnak, mert sajnos az időhiány közbeszólt, de nagyon sokat segített, Leah hasonlóan, illetve ezt a gyönyörű kinézetet is ő varázsolta. Emellett még Charlotte, Thea és Nadin segédkezett. Végül visszatértem a kezdetekhez, amikor egyedül írtam a bejegyzéseket, de mindenki sokat dolgozott ezen a kis blogon, és mindannyian hozzátettek valamit. ♥️

A többi változás a blog jövőjét érinti. Mivel nem szeretném, ha megint rövid életű lenne az újrakezdés, ezért egyelőre heti egy blogot osztok meg veletek, de továbbra is várok mindenféle ajánlást, és a hamarosan menüpontban rendszerezem, hogy mik fognak kikerülni. 
Emellett szeretnék vendégbejegyzéseket is posztolni, bár ez még nem körvonalazódott teljesen. Elsősorban azokakat a blogokat nézem, amik már kikerültek, és van, hogy egy-egy posztot külön is szeretnék másoknak ajánlani, így elképzeléseim szerint havi egyszer ilyen is lesz. Ezen kívül szeretném pár havonta kiemelni a legjobb új bejegyzéseket, amik a blogokon születtek abban az időszakban.
Ugyan van címke-rendszer és blogarchívum, de mivel elég sok blog van, és a jövőben remélhetőleg még több, lesz egy tartalomjegyzék is, ahol majd kategorizálom a kikerült posztokat, így még inkább megkönnyítve a keresést. Ez még folyamatban van, de igyekszem vele haladni.
Az utolsó pedig egy plecsni lenne. Már jó ideje gondolkozom ezen, a kép se most készült. Ezt mindenki kiteheti a blogjára, aki kikerült ide, de nem szeretném kötelezővé tenni. Viszont nagyon megköszönöm mindenkinek, aki valamilyen formában feltünteti!



Ez lett volna a visszatérő poszt, (remélem, hogy egy jó ideig nem kell ilyet írnom),  és holnap érkezik az első blog. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki kitartott az oldal mellett, részt vett benne, vagy régi/új olvasó! 
Love, a káoszúrnő, Lyla ♥️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése