2016. 02. 06.

Tudatos Nagyvárosi Lány

Részlet az egyik cikkből:

"2 naponta hajmosás. Unod, utálod, eleged van. Másnap már copfba kötnéd a hajad legszívesebben? De akkor meg viszket, és ha ez nem lenne elég még korpás és vékony szálú is? Mindent megveszel rá, hogy megnőjön végre, mégis mindig letörik? Tudom mit érzel. Hasonló cipőben jártam, mikor a fülem ekcémás lett a gyakori hajmosás miatt belefolyt sampontól. Az SLS-t nem bírta tovább tolerálni a bőröm. Jelzett ő a zsírosodással, de persze engem nem érdekelt, mostam tovább. Mára a hajamnak van tartása és heti kétszer van hajmosás nap. Hogy többet költök e? Kevesebbet! Ráadásul megtaláltam az alternatívát az állatkísérletes samponom helyett. Hogy macerás e szappannal hajat mosni? Mondom én, 2 naponta volt macerás és drága samponnal. Undi,zsíros tapintású elnehezült és kifésülhetetlen lesz e a hajam? NEM! Elmesélem hogyan..."

Miért ajánlom?
Rita rengeteg sok hasznos cikket hoz, amiket az életben is hasznát vesszük. Rengeteg új ötlettel rukkol elő, a segítségével készíthetünk saját magunk szappant, alapozót, temérdek tippet ad mindenféle problémára. Nemrég találtam rá az oldalra, de rengeteg hasznos dolgot találtam, például a naponta mosandó hajamra, amit mindenképpen kipróbálok majd. Nem sok jó ilyen blog van, de örülök, hogy ez mégis közéjük tartozik. 



All the love xx
Barby

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kedves szavakat, találtam is új olvasnivalót az ajánlásaid alapján és megosztottalak facebookon.>>> https://www.facebook.com/tudatosmetropolita

    VálaszTörlés